Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Factory Outlet Center in Zuidbroek?
TrefpuntGroningen.nl > Gemeenten > Menterwolde > Gemeente-Info > Gemeente Menterwolde
Chris Ubels
Voor of tegen?

Bericht op RTV Noord van 21 september:

Outletcentrum Zuidbroek is economisch haalbaar

ZUIDBROEK - De komst van een Factory Outlet Centrum naar Zuidbroek, dat zorgt voor tussen de 500 en 1000 arbeidsplaatsen, is economisch haalbaar. Dat blijkt uit onafhankelijk onderzoek.

Eerder kwam een door Menterwolde ingehuurd adviesbureau al tot dezelfde conclusie, maar de provincie stond vestiging niet toe, omdat het bestemmingsplan een dergelijke winkel verbiedt.

Burgemeester Eduard van Zuijlen verwacht nu dat de uitkomst van het onafhankelijk onderzoek provinciaal meer gewicht in de schaal zal leggen en dat het outletcentrum er toch gaat komen.

Het Provinciebestuur wil het onderzoek eerst goed bestuderen. Daarna komt het met een reactie.

Ga voor video en interview Burgemeester van Zuijlen naar RTV-Noord
TJ
Voor, waarom? Of die nou in Veendam of Zuidbroek komt, als er maar één in de buurt komt.. En dan hoop ik wel zoiets als Bataviastad, trek je een hoop mensen mee, nu gaan mensen ook vanuit het noorden naar Bataviastad.
lekker belangrijk
Denk je nou echt dat wij een outlet krijgen!!!!!!!!!!

We zouden ook een trainingslocatie van de FC krijgen, een Burger King...vakantiehuisjes bij van de valk...een Supermarkt... een recreatieplas bij Botje zandgat.....ach toen nou toch...wordt nou allemaal toch eens even wakker.....dat wordt nu niks en nooit niks...en ga nou niet zeggen dat ik negatief ben....

TJ
Burger King staat nog altijd op de planning voor zover ik weet... toch?
Ellenhunter2
Whahaha negatief ben jij zeg LB!

Nee het is om triest van te worden.
Op de één of andere manier moeten de dingen verkeerd aflopen!
Ik heb voor gestemd.

mmmmm we hebben met zeg eens Aaaaaaaaaaaaaa ook veel bereikt,
zouden we niet ......

Theezakje41
Ik juich een Outlet toe als die er zou komen. Eindelijk weer eens werkgelegenheid in de regio. Maar ben het wel met LB eens, er zou zoveel komen en wat komt er? Niets.
Wanneer worden we eens wakker en zien we in dat mensen steeds meer naar grote kernen trekken om daar hun boodschappen, uitgaan en al dat soort dingen doen. We willen in een dorp wonen, maar zullen er mee moeten leren leven dat we daardoor wel minder faciliteiten hebben als in grote kernen. Wat betreft de supermarkt in het centrum. Daar spreken we over 5 jaar wel eens weer over. Die komt er echt niet hoor.
TJ
Weet je wat? Komen jullie allemaal in Veendam/Wildervank wonen, veel gezelliger, leuk centrum IN HET CENTRUM, veel supermarkten, superelftal etc etc... Hier is alles wat jullie willen, op de burger king en de outlet na dan, maar hebben wel outlet winkels smile.gif
mieke
ik stem voor. ondanks alle voor en tegen reacties.
ik hoop op een leuke werkgelegenheid voor onze toekomstige werkers.
Als we eerst A gezegt hebben en nu O wie weet......
Okifinoki
Ik ben voor;laat maar komen.
REUS
Maakt me weinig uit, we hebben de Brink!! good.gif
Dit is een "lo-fi" versie van onze hoofd content. Om de volledige versie te zien met meer informatie, opmaak en afbeeldingen, klik hier.
Invision Power Board © 2001-2019 Invision Power Services, Inc.