Welkom gast ( Inloggen | Registreer )
![]() ![]() |
| Chris Ubels |
Aug 14 2007, 12:38 PM
Gepost op:
|
![]() Altijd Online ![]() Groep: Admin Berichten: 5.236 Geregistreerd op: 23-August 05 Gebruikers nr.: 1 Arcade Punten: 119.808 Gemeente: Menterwolde Leeftijdsgroep: 16 jaar en ouder ReputatieOnline: Zeer geliefd (73 pts) ![]() |
Meld je hier door te reageren aan voor de Gemeente Competitie!!
Plaats een reactie op dit onderwerp en geef aan voor welke gemeente je wilt uitkomen! Wij zullen je dan zo spoedig mogelijk in de juiste groep plaatsen! Ben je nog niet geregistreerd als gebruiker, doe dat dan hier. De competitie start op 1 september en het klassement wordt maandelijks bijgewerkt! Het klassement komt als volgt tot stand: Door te spelen in de arcade maak je kans op klassementspunten. Degene die 1e staat bij een spel verdient 15 punten en degene die 10e staat 1 punt. Daartussen is het gelijkmatig verdeelt. Alle games waarbij je in de top 10 eindigt bepalen jouw klassementstotaal. Je kunt dit individuele klassement hier bekijken. Het Gemeente klassement is het totaal aantal klassementspunten van de leden van de Gemeente groep. Jouw klassementspunten bepalen dus mede de stand van jouw Gemeente in het klassement! Het Gemeenten klassement kun je hier vinden! Game on!! -------------------- ![]() Email: c.ubels@trefpuntgroningen.nl Twitter: Twitterpage ChrisUbels Hyves: Hyves page Chris Ubels Facebook: Facebook Chris Ubels Wieowie: WieOWie Chris Ubels Hierbij wil ik alle mensen die op mij gestemd hebben hartelijk danken. De felicitaties en de succeswensen waren hart verwarmend! Wij gaan ons best voor U doen de komende 4 jaar! TrefpuntGroningen is een website waarbij alle politieke partijen van Menterwolde zich mogen profileren, graag zelfs! Iedere partij heeft een eigen 'stek' om dit te doen. Deze website is niet partijgebonden! Ubels Computer Service: Tel. 06-17012745 |
med |
Aug 14 2007, 12:46 PM
Gepost op:
|
![]() Vaker Online ![]() Groep: Pekela Berichten: 22 Geregistreerd op: 14-June 07 Van: nieuwe pekela Gebruikers nr.: 1.626 Arcade Punten: 100.213 Gemeente: Pekela Leeftijdsgroep: 16 jaar en ouder ReputatieOnline: 0 (geen) ![]() |
gemeente pekela
|
Andrea |
Aug 14 2007, 12:52 PM
Gepost op:
|
|
Nieuw Online ![]() Groep: Hoogezand-Sappemeer Berichten: 6 Geregistreerd op: 20-February 06 Gebruikers nr.: 260 Arcade Punten: 474.039 Gemeente: Buiten provincie Groningen Leeftijdsgroep: Niet opgegeven ReputatieOnline: Beetje populair (3 pts) ![]() |
Meld je hier door te reageren aan voor de Gemeente Competitie!! Plaats een reactie op dit onderwerp en geef aan voor welke gemeente je wilt uitkomen! Wij zullen je dan zo spoedig mogelijk in de juiste groep plaatsen! De competitie start op 1 september en het klassement wordt maandelijks bijgewerkt! Game on!! leuk idee gemeente hoogezand |
Corina22 |
Aug 14 2007, 01:22 PM
Gepost op:
|
![]() Nieuw Online ![]() Groep: Hoogezand-Sappemeer Berichten: 3 Geregistreerd op: 16-December 06 Gebruikers nr.: 1.101 Arcade Punten: 75.958 Gemeente: Hoogezand-Sappemeer Leeftijdsgroep: 16 jaar en ouder ReputatieOnline: 0 (geen) ![]() |
Meld je hier door te reageren aan voor de Gemeente Competitie!! Plaats een reactie op dit onderwerp en geef aan voor welke gemeente je wilt uitkomen! Wij zullen je dan zo spoedig mogelijk in de juiste groep plaatsen! De competitie start op 1 september en het klassement wordt maandelijks bijgewerkt! Game on!! leuk idee gemeente hoogezand Haaaaaaaaaaj ik wil graag uitkomen voor hoogezand!!!!! Groetjes corina |
miriada |
Aug 14 2007, 01:39 PM
Gepost op:
|
|
Nieuw Online ![]() Groep: Hoogezand-Sappemeer Berichten: 7 Geregistreerd op: 5-June 06 Van: Hoogezand Gebruikers nr.: 655 Arcade Punten: 129.416 Gemeente: Hoogezand-Sappemeer Leeftijdsgroep: 16 jaar en ouder ReputatieOnline: Beetje populair (1 pts) ![]() |
Hey hoi,
Leuk al die nieuwe veranderingen. Ik wil wel meedoen voor Hoogezand-Sappemeer. Groetjes Miriada |
picasso |
Aug 14 2007, 01:52 PM
Gepost op:
|
|
Nieuw Online ![]() Groep: Hoogezand-Sappemeer Berichten: 4 Geregistreerd op: 21-April 06 Van: sappemeer Gebruikers nr.: 461 Arcade Punten: 275.948 Gemeente: Buiten provincie Groningen Leeftijdsgroep: 16 jaar en ouder ReputatieOnline: 0 (geen) ![]() |
Meld je hier door te reageren aan voor de Gemeente Competitie!! Plaats een reactie op dit onderwerp en geef aan voor welke gemeente je wilt uitkomen! Wij zullen je dan zo spoedig mogelijk in de juiste groep plaatsen! De competitie start op 1 september en het klassement wordt maandelijks bijgewerkt! Game on!! hallo chris, bij deze meld ik mij aan voor de gemeente hoogezand-sappemeer. ikhoop dat ik het zo goed doe. vr.gr. picasso |
Kuub |
Aug 14 2007, 02:58 PM
Gepost op:
|
![]() Vaker Online ![]() Groep: Menterwolde Berichten: 10 Geregistreerd op: 17-March 06 Gebruikers nr.: 341 Arcade Punten: 2.297.409 Gemeente: Buiten provincie Groningen Leeftijdsgroep: 16 jaar en ouder ReputatieOnline: Beetje populair (1 pts) ![]() |
Arie wil uitkomen voor Menterwolde.
-------------------- Kuub[color=#006600]
|
anka45 |
Aug 14 2007, 03:05 PM
Gepost op:
|
|
Nieuw Online ![]() Groep: Hoogezand-Sappemeer Berichten: 5 Geregistreerd op: 2-July 07 Van: hoogezand Gebruikers nr.: 1.708 Arcade Punten: 174.584 Gemeente: Hoogezand-Sappemeer Leeftijdsgroep: 16 jaar en ouder ReputatieOnline: 0 (geen) ![]() |
voor hoogezand
|
erikendiana |
Aug 14 2007, 03:32 PM
Gepost op:
|
![]() Ultra Online ![]() Groep: Hoogezand-Sappemeer Berichten: 124 Geregistreerd op: 26-October 06 Gebruikers nr.: 996 Arcade Punten: 206.488 Gemeente: Buiten provincie Groningen Leeftijdsgroep: 16 jaar en ouder ReputatieOnline: Beetje populair (4 pts) ![]() |
hallo,
kan ik ook uitkomen voor een gemeente waar ik niet woon? dan zou ik graag uitkomen voor hoogezand. groetjes erikendiana |
kikker |
Aug 14 2007, 03:42 PM
Gepost op:
|
|
Nieuw Online ![]() Groep: Menterwolde Berichten: 4 Geregistreerd op: 10-March 06 Gebruikers nr.: 319 Arcade Punten: 194.236 Gemeente: Buiten provincie Groningen Leeftijdsgroep: Niet opgegeven ReputatieOnline: 0 (geen) ![]() |
doe mij maar menterwolde
|
| Okifinoki |
Aug 14 2007, 03:46 PM
Gepost op:
|
![]() Altijd Online ![]() Groep: Barkeeper Berichten: 3.827 Geregistreerd op: 14-May 06 Van: Hoogezand Gebruikers nr.: 535 Arcade Punten: 185.949 Gemeente: Buiten provincie Groningen Leeftijdsgroep: 16 jaar en ouder ReputatieOnline: Zeer geliefd (108 pts) ![]() |
Dan is het gewoon Menterwolde.
-------------------- ![]() |
beckie |
Aug 14 2007, 04:17 PM
Gepost op:
|
![]() Nieuw Online ![]() Groep: Menterwolde Berichten: 7 Geregistreerd op: 12-July 06 Gebruikers nr.: 783 Arcade Punten: 209.949 Gemeente: Menterwolde Leeftijdsgroep: 16 jaar en ouder ReputatieOnline: 0 (geen) ![]() |
menterwolde
|
| Pepper |
Aug 14 2007, 04:17 PM
Gepost op:
|
![]() Altijd Online ![]() Groep: Donateur Berichten: 2.230 Geregistreerd op: 24-January 06 Van: zuidbroek Gebruikers nr.: 149 Arcade Punten: 10.623.571 Gemeente: Menterwolde Leeftijdsgroep: 16 jaar en ouder ReputatieOnline: Geliefd (35 pts) ![]() |
oki, je hoeft niet te kiezen....Ik ook niet..Wij zitten automatisch in de groep van barkeepers resp. admin....
-------------------- pepper62@trefpuntgroningen.nl
![]() |
moontje |
Aug 14 2007, 04:22 PM
Gepost op:
|
![]() Ultra Online ![]() Groep: Veendam Berichten: 107 Geregistreerd op: 4-February 06 Van: veendam Gebruikers nr.: 196 Arcade Punten: 119.768 Gemeente: Veendam Leeftijdsgroep: 16 jaar en ouder ReputatieOnline: Behoorlijk populair (8 pts) ![]() |
nou dan doe ik mee voor veendam
|
| asitogirl |
Aug 14 2007, 06:04 PM
Gepost op:
|
|
Nieuw Online ![]() Groep: Donateur Berichten: 6 Geregistreerd op: 11-April 06 Gebruikers nr.: 411 Arcade Punten: 261.021 Gemeente: Buiten provincie Groningen Leeftijdsgroep: Niet opgegeven ReputatieOnline: 0 (geen) ![]() |
Meld je hier door te reageren aan voor de Gemeente Competitie!! Plaats een reactie op dit onderwerp en geef aan voor welke gemeente je wilt uitkomen! Wij zullen je dan zo spoedig mogelijk in de juiste groep plaatsen! De competitie start op 1 september en het klassement wordt maandelijks bijgewerkt! Game on!! leuk idee gemeente hoogezand gemeente hoogezand-sappemeer hmzzzz zo goed??? |
the best |
Aug 14 2007, 06:05 PM
Gepost op:
|
|
Nieuw Online ![]() Groep: Hoogezand-Sappemeer Berichten: 7 Geregistreerd op: 6-July 07 Gebruikers nr.: 1.717 Arcade Punten: 218.134 Gemeente: Buiten provincie Groningen Leeftijdsgroep: 16 jaar en ouder ReputatieOnline: 0 (geen) ![]() |
Meld je hier door te reageren aan voor de Gemeente Competitie!! Plaats een reactie op dit onderwerp en geef aan voor welke gemeente je wilt uitkomen! Wij zullen je dan zo spoedig mogelijk in de juiste groep plaatsen! De competitie start op 1 september en het klassement wordt maandelijks bijgewerkt! Het klassement komt als volgt tot stand: Door te spelen in de arcade maak je kans op klassementspunten. Degene die 1e staat bij een spel verdient 15 punten en degene die 10e staat 1 punt. Daartussen is het gelijkmatig verdeelt. Alle games waarbij je in de top 10 eindigt bepalen jouw klassementstotaal. Je kunt dit individuele klassement hier bekijken. Het Gemeente klassement is het totaal aantal klassementspunten van de leden van de Gemeente groep. Jouw klassementspunten bepalen dus mede de stand van jouw Gemeente in het klassement! Het Gemeenten klassement kun je hier vinden! Game on!! ik wil graag uitkomen voor de gemeeente hs en lijkt me leuk als ik ook hs voor mn naam kan krijgen groetjes de best |
kiena |
Aug 14 2007, 06:29 PM
Gepost op:
|
|
Nieuw Online ![]() Groep: Veendam Berichten: 9 Geregistreerd op: 13-August 07 Van: veendam Gebruikers nr.: 1.802 Arcade Punten: 59.472 Gemeente: Veendam Leeftijdsgroep: 16 jaar en ouder ReputatieOnline: 0 (geen) ![]() |
ik ga voor veendam
|
Natasja |
Aug 14 2007, 06:33 PM
Gepost op:
|
|
Veel Online ![]() Groep: Menterwolde Berichten: 64 Geregistreerd op: 14-February 06 Van: Hoogezand Gebruikers nr.: 241 Arcade Punten: 115.891 Gemeente: Hoogezand-Sappemeer Leeftijdsgroep: 16 jaar en ouder ReputatieOnline: Zeer geliefd (129 pts) ![]() |
Ik woon in Hoogezand, maar ik kom graag voor menterwolde uit.
Natasja |
..route66.. |
Aug 14 2007, 06:53 PM
Gepost op:
|
|
Nieuw Online ![]() Groep: Scheemda Berichten: 5 Geregistreerd op: 24-March 07 Gebruikers nr.: 1.439 Arcade Punten: 256.562 Gemeente: Scheemda Leeftijdsgroep: Niet opgegeven ReputatieOnline: 0 (geen) ![]() |
flower oostwold gemeente scheemda
flower gemeente scheemda maar ik kom voor menterwolde uit |
| maxima |
Aug 14 2007, 07:16 PM
Gepost op:
|
![]() Nieuw Online ![]() Groep: Donateur Berichten: 4 Geregistreerd op: 10-January 07 Gebruikers nr.: 1.177 Arcade Punten: 125.591 Gemeente: Veendam Leeftijdsgroep: 16 jaar en ouder ReputatieOnline: Beetje populair (1 pts) ![]() |
veendam
|
![]() ![]() |
|
Lo-Fi Versie | De tijd is nu: 6th September 2010 - 11:21 PM |